Verzendkosten en levertijd

Wij verzenden met:

postnl

Vragen over de bezorging en levering

Transportlabels.nl maakt gebruik van verschillende vervoerders die jijzelf mag selecteren. Zodra je kiest voor de standaardlevering (door PostNL) nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Maak je liever gebruik van een andere vervoerder of wil je een specifieke service bij de levering, rekenen wij een toeslag. Deze toeslag verschild per vervoerder en optie, maar vind je overzichtelijk in onze checkout voordat je betaald. 

Als je voor 16.00u op een werkdag bestelt, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog aangeboden aan de door jouw geselecteerde vervoerder. Bestel je na 16.00u of in het weekend dan wordt de bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden met de door jouw geselecteerde vervoerder. 

Zodra de bestelling is ingepakt en verzonden ontvang je een e-mail met daarin de track en trace, zodat je ten alle tijden het pakket kan volgen! Als je niet aanwezig bent op het moment van bezorgen, zal de bezorger het op een later moment nog een keer proberen of eventueel afleveren bij de buren. Lukt dit niet, dan zal het pakket af te halen zijn bij een afhaalpunt. Je krijgt hier een melding van in uw brievenbus.

Zodra jouw bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail van ons. Zodra de bestelling is ingepakt en verzonden ontvang je een e-mail met daarin de track en trace, zodat je ten alle tijden het pakket kan volgen! Heb je geen mails van ons ontvangen? Kijk dan ook eens in jouw ‘spam’ of ‘ongewenste mail’ mapje het kan namelijk zijn dat de mail per ongeluk daarin terecht is gekomen.

Het kan zijn dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Het is verstandig om eerst even naar de track en trace te kijken, daar kan je veel informatie vinden over de levering van jouw bestelling. Mocht je iets raars zien of twijfelen, kan je altijd contact met ons opnemen, dan kijken wij graag met je mee!